دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

بازار دوست داشتنی

امروز عصر رفتیم بازار تجریش.همیشه از قدم زدن و خرید کردن تو این بازار لذت می برم.یه جور تازگی و شادابی ، یه جور زنده بودن و شاید بشه گفت شرقی بودنی داره که من توش احساس راحتی زیادی می کنم.

اون قسمت انتهایی بازارچه که بساط میوه و سبزیجات رو می زارن انقدر رنگارنگه که تو هر حالی باشم شادم می کنه.راستی راستی که رنگهای طبیعت ، در برابر دنیای رنگی دست ساز ما آدما خیلی عظمت داره.

امروز یه چیزی(درواقع یه فلفلی) خریدیم باسم فلفل مکزیکی.تنها چیزی که باعث شد بخرمش تنوع رنگی عجیب و فوق العاده اش بود،وگرنه انقدر تنده که نمی شه همینجوری خورد.

می خوام با یه بخشیش لخلاخ بوشهری درست کنم.البته تا حالا درست نکردم، اما دیدن عکسش و خوندن دستورش تو کتاب مستطاب دریا بندری ترغیبم کرده درست کنم.یه عالمه هم فلفل می خواد.!بقیشم شاید ترشی درست کنم یا بذل و بخشش کنم;)

تا بعد.

نظرات 4 + ارسال نظر
بهار جمعه 6 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ب.ظ

مانلی عزیز سلام
نمیدونم اسم واقعی شما مانلی هستش یا اسم مستعارتون با این وجود خواهشی ازتون دارم من ان اسم رو دوست دارم ولی معنیش رو به طور کامل و مفصل نمیدونم اگه لطف کنی و معنی اسم زیبات رو به صورت کاما به من بگی ممنون میشم .
متشکرم

مانلی شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ق.ظ http://rouznegar.blogsky.com

این اسم مازندرانی هستش و معناش هم (با من بمان) و (ماندنی) هست.یه شخصیت هم در اشعار نیما یوشیج.

کفشدوزک شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:15 ق.ظ http://kafshduzakk.blogfa.com

بابا کدبانو!!.....

[ بدون نام ] شنبه 7 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:08 ب.ظ



بلفی-------------------belfyjoon.persianblog.ir
به دلایل امنیتی تو اداره تا یه مدت مجبورم این‌جوری کامنت بذارم.

مانلی جان ممنون که بهم سر می‌زنی.
ببخشید فضولی می‌کنم: تو مازندرانی هستی؟
چند ساله ازدواج کردی؟
نی‌نی نداری؟ یا نمی‌خوای داشته باشی؟

این جا آیکون نداره؟ خجالت بابت پررویی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد