دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

دلا اگر عاشقی کنی و جوانی...

بهش گفتم:این روزهایی که فکر می کنید عاشق شدید،دنیا رنگش عوض شده، درسته؟

انقدر قوی هستی که همه رویاها دست یافتنی به نظر میان...

اما می دونی این روزهای زیبا  فقط یه شروعن،برای همه همین طور شروع شده...

مهم اینه که وقتی باهاش بودی مدتها و شاید رفتی زیر یک سقف،یک سال ،سه سال،ده سال و بیشتر، با روزهای خوب و بد، با چهره های بزک نشده ، با همه ابعاد انسانی کنارش باشی و بازهم ،- لااقل گاهی- بتونی میون شلوغی روزمرگی،ساکت بشی و دقت کنی و بتونی همین احساس رو در قلبت لمس کنی.

برای همه اینطور ادامه پیدا نمی کنه...

پنجره






این منظره ها چشم انداز پنجره های جدیدمان هستند.

باور نمی کنید بابت همان یک ذره کوه و آسمان چقدر خوشحالم!یادم میافتد روزهایی که در زادگاهم یک کوه بلند هزاررنگ و زیبا نخستین خاطره پنجره هر صبحمان بود...


دوستی لوژی!

دوستیهایی هستند وابسته به مکان و زمان،بعد از اتمام همکلاسی بودن،همکار بودن،همسایه بودن،هم اتاقی بودن و ...تموم می شن.

دوستیهایی هستند وابسته به نیاز،وقتی طرف از تنهایی دراومد،وقتی مسافر نبود،وقتی چیزی یا کسی رو که برای یافتنش به کمکت نیاز داشت پیدا کرد،وقتی مشکل یا غم و اندوهش برطرف شد معمولا فراموشت خواهد کرد.

دوستیهایی هستند وابسته به موقعیت،وقتی طرف موقعیت مالی،شغلی،تحصیلی،عاطفی و رابطه ای اش تغییر می کنه ساختار دوستی چنان عوض می شه که رو به نابودی می ره.

دوستی هایی هستند وابسته به "تو"! اگه زنگ زدی،اس ام اس و ای میل فرستادی و هر از چند گاهی یادی از طرف کردی،وجود داره و اگه این کارها رو نکنی وجود نداره!

دوستی هایی هستند وابسته به رقابت،بخاطر این وجود داره تا در زمینه ای که باهات احساس رقابت می کنه تحت کنترل باشی و ادامه ای وجود نداره.

دوستی هایی هستند وابسته به مشکلات و کمبودهای روانی طرف،که می خواد از صداقتت به شیوه ای رندانه برای ارضا عقده هاش استفاده کنه.

دوستی هایی وجود دارند وابسته به یک شخص ثالث که بدون حضور اون هرگز ادامه ای ندارند.

اما به نظر من انگشت شمارند دوستی هایی که حتی وقتی طرف رو بعد از ماهها و سالها می بینی باندازه بیست و چهار ساعت یک نفس گفتن حرف داری،که احتیاج به لبخندهای مصنوعی و صحبت از آب و هوا پیدا نمی کنی،و چنان احساس آرامش و امنیت می کنی که سبک می شی.

.....

من اینا رو از منظر خودم گفتم.مسلما هر انسانی می تونه در رابطه ای بجای اون "طرف" قرار بگیره.