دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

شعر سبز

اگر شما هم مثل من شبانه های شاملو و شعرهای زیبایش را که بعد از کودتای سال 32 گفته خوانده‌اید و آرزو کرده اید کاش برای این روزهای مشابه،شعرهایی داشتیم دقیقا درباره این روزها،به اینجا بروید و شعرهای زیبای شمس لنگرودی را دانلود کنید،با عنوان بیست و دو مرثیه در تیر ماه.هم فایل پی دی اف و هم شعرها را با صدای خود شاعر. من با همین شعرها بارها گریه کرده ام،هر چند صلابت شعرهای بامداد بزرگ را ندارند.

پ.ن:البته احتیاج به فیل.تر.شکن دارید که می دانم همه دارید!

دستهای سبز

مامان من یک گلکار خبره است با دستهای سبز سبز!قبلا که حیاط داشت دریایی از گلهای مختلف و سبزیجات متنوع از سبزی خوردن بگیر تا گوجه و بادمجون و فلفل و ...پرورش میداد و الان یه بالکن غرق از گلدونهای مختلف ساخته.

اما من انگار به این مادر نرفته بودم!هر گلدانی به خانه ما میرسید در اسرع وقت خشک و نابود میشد.

اما مدتی است دستهای منم سبز شده و تونستم یک گلدان مرده رو دوباره زنده کنم و بقیه گلدانها رو هم شاداب،لذتی دارد بینهایت.

این عکس جوانه تازه گیاهی است که مدتها مرده بود:

و این عکس هم قد گیاه را نشان می دهد تا متوجه خشکی کاملش بشوید و ببینیدبرای این گیاه آپارتمانی اتفاقی مثا جوانه زدن درختهای زمستانی در بهارافتاده:

سفرک

آخر هفته:یک سفر کوتاه یک‌و‌نیم روزه به جایی بکر و سبز و آرام،یک جمع دوست داشتنی و همراه،خاطره ای قشنگ و شاید مقداری انرژی برای روزهای پیش رو.