دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

یک سه‌گانه کاملا بی‌ربط

قبل از عاشورا بود که دیدم فروشگاه شهروند ظروف یک بار مصرف ساخته شده از نشاسته ذرت رو آورده.این ظروف بعد از مصرف اثر تخریبی رو محیط زیست ندارند و کاملا تجزیه می شند،ضمن اینکه قیمتشون هم با ظروف یکبار مصرف دیگه تقریبا یکسانه.من برای حمایت از تولید کننده خرید کردم.

اون موقع خواستم بیام اینجا پیشنهاد بدم برای نذورات محرم از این ظرفها استفاده کنیم که درگیر مسائل خاص قبل و بعد از عاشورا شدم و کلا فراموش کردم.


یک دسته از آدمهایی که تو این دنیا فکر می کنند خیلی زرنگند اونهایی هستند که به یک رابظه گند می زند و بعد بهانه جویی می کنند و دست پیش می گیرند تا پس نیفتند! معمولا بعدا می فهمیم که درگیر چه رابطه بی ارزشی بودیم و نمی دونستیم!

سرم شلوغه...احتمالا تا یک ماهه دیگه کمتر آفتابی بشم و بعد بیام و ادامه بدم.

نظرات 3 + ارسال نظر
sarah چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1388 ساعت 09:44 ق.ظ http://sasarvi.persianblog.ir

eee che khoob ke gheymatesh yekie; khob che behtar ke az oona estefade konim:) Anyway omidvaram ke oza o ahvalet khoob va rooberah bashe azizam
Boos boos

بانوی مهر چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ب.ظ

خصوصی

عزیزم یادم نیست آدرس جدید رو بهت دادم یا نه ! وبلاگ جدید من
ab-va-ayeneh.persianblog.ir از این به بعد به اسم بانوی مهر کامنت می گذارم ... شاد باشی ....

awat دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ق.ظ http://awathiva.persianblog.ir/

هر جا هستی خوش باشی و خوشحال و به قضایا هم به عنوان یه تجربه نگاه کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد