دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

چند جمله از این روزها

 

پاییزی را که با مهر رسما پاییزی و ابری شده و تابستان را کنار زده دوست دارم.

امیدوارم و در حال تلاش و برنامه‌ریختن مداومم...بازیگوشم و دائم خودم را دعوا می‌کنم!در کل بد نیست.تلاش کردن برای یک هدف بزرگ با همه سختی‌هایش قشنگ است.

خواهرم دیروز برای بار دوم در چند هفته گذشته به اتاق عمل رفت..روزهای سختی گذشت اما انگار دارد بخیر می‌گذرد.

بی نهایت دلم کوهنوردی می‌خواهد...با آن بوی عجیب و گیاهان مخصوص کوههای شهر خودم.

.....

از احوالمان همین بس که وفاداریم به لااقل سه مورد از چهار مورد عشق و علم و هنر و سیاست و از سوژه یودنمان لذت می بریم!

نظرات 2 + ارسال نظر
آرام سه‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:55 ب.ظ http://adasak.persianblog.ir

امیدوارم روزهای سخت به زودی تموم بشن. پائیز با زیبایی خاص خودش برات مبارک و شادی آور باشه خانومی.

روزانه های ما پنج‌شنبه 9 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ق.ظ

امسال پاییزش حسابی پاییزه من خوشم میاد.

خواهرت چه مشکلی داشت مانلی؟ نمیدونستم! انشا... که الان خوبه.

توی تصادفی که شرحش رو نوشته بودم دستش شکست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد