دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

پایان

با تمام دلبستگی و عشقی که به این وبلاگ و حتی آدرسش دارم به دلایلی که متاسفانه نمی تونم اینجا شرح بدم،دارم جام رو عوض می کنم.این صفحه آبی رو بعد از انتقال آرشیو خواهم بست..آدرس جدید رو با ای میل به دوستان خواهم رسوند.منتظرم باشید.

فعلا خداحافظ

نظرات 3 + ارسال نظر
کویر شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 05:48 ب.ظ

مانلی عزیز سلام
کار خوبی می کنی. این پیشنهاد رو خیلی پیش از این می خواستم بهت بدم.
منتظر آدرس بعدی هستم
برقرار باشی

روزانه های ما دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ب.ظ

چرا؟ به من هم خبر بده آدرس جدید رو اگه ممکنه.

شاهسپرم شاید اونرا پیدا نشه اما عرقش رو از بیرون میشه خرید.

غزل سه‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 10:56 ب.ظ

سلام خسته نباشی مانلی خانوم من تازه با وبلاگ خوب شما آشنا شدم اونوقت شما داری میری ای کاش قبل از اینها باهات آشنا میشدم تا بهم اعتماد کنی و آدرس وبلاگ جدیدتو بدی.تقاضای زیادیه اما میشه، لطفا ً.من از شما خیلی چیز یاد گرفتم سخت دیگه خاطرات شما رو نشنوم.شاد باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد