دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

خانه ام آتش گرفته است/آتشی جان سوز...

فردا اول تابستان است، تابستان دریا و شن و صدف،تعطیلات و خوشی یاد مردم می آورد ، که کجا بروند و با کی بروند و چند روز باشند و کدام هتل و کدام تور... البته نه در سرزمین من،که اینجا هم فردا اول تابستان است!

اینجا ما به تعداد کشته شده ها فکر می کنیم،به پیدا کردن آمار واقعی،به یافتن جای امنی برای زخمی ها،حتی اگر شده سفارت کشوری بیگانه در شهرمان...

گوشه وبلاگهایمان لینک گذاشته ایم که اصول ایمنی در کشمکش خیابانی چیست و چگونه کمک های اولیه را برای زخم گلوله انجام دهیم...

تلاش می کنیم که ویدئوهای خشن کشته شدن ها را برسانیم بدست مردمی خارج از جزیره تنها و آتش گرفته مان...

شبها بدنبال هم می گردیم تا مطمئن شویم هنوز زنده ایم، شبها بر پشت بامها خدا را صدا می زنیم،و بسیار غمگینیم و دل شکسته، هراسان ... همه اش بخاطر اینکه می خواهیم برگه های کوچکمان را درست بشمارند!

باور نمی کنم،فردا اول تابستان است!

نظرات 8 + ارسال نظر
pix2pic یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ب.ظ http://pix2pic.blogsky.com

سلام عزیزم تبادل لینک میکنی؟
(بزرگترین گالری عکس pix2pic)من با این نام لینک کن
منتظرمااا>حتما بهم سربزن خوشحال میشم
من روزانه بیش از 200 عکس و پست تو وبلاگم میزارم
برای پیشرفت بهم نیاز داریم مگه نه؟؟!!!

مریم و سعید و سروش یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:27 ب.ظ http://saghf.blogsky.com

http://www.filehurricane.com/viewerthumbnails/621200930336AM_WWWWWWWWWWWWWWWWW.jpg
سلام آقای احمدی نژاد !
قبل از هر چیز بگویم که هر چه سعی می کنم شما را رئیس جمهور بنامم قلبم راضی نمی شود. چرا که با همه ی وجودم اقبال جامعه را به آقای موسوی درک می کردم و مردمی را می دیدم که تغییر و تحول می خواستند. مردمی که از نان نفت سر سفره ی مردم ، عدالت یابی و تبدیل ایران به ژاپن اسلامی ناامید شده بودند و پی جوی دولت امید بودند. آقای احمدی نژاد محترم! من عاشق موسوی نیستم و دلبسته شما نیز هم ! اما در دولت شما خیلی چیزها مرا می آزرد. من از سوء استفاده هایی که از عقاید مذهبی مردم می شد دلگیرم . این که هر عمل ما را به امام زمان (ع) نسبت می دادند و مخالفین شما را دشمنان ایشان بر می شمردند سخت آزار دهنده بود. آقای احمدی نژاد من وقتی جوان تر بودم با ستاد ائتلاف خط امام و رخبری همکاری می کردم . می دیدم که آقایان نجابت طغا مسعودی نبی زاده فرزندان آقای حائری و .... چگونه باورهای متعصبین مذهبی و بچه حزب الهی را به بازی می گرفتند و به آنها ریشخند می زدند. می دیدم که چگونه از امکانات بسیج دفتر امام جمعه کمیته امداد و جهاد سازندگی برای منافع شخصیشان سوءاستفاده می کردند و متاسفانه دیدم که حضور شما زمینه ساز جولاندهی بی حد و حصر آنها شد! آقای احمدی نژاد در دولت شما بود که مورخ و پژوهشگر بزرگ عبدالله شهبازی مدارک مستندی مبنی بر دست درازی حضراتی که نام بردم به بیت المال در سطح بسیار وسیعی منتشر کرد اما دولت مبارزه با فساد فقط زمانی با فساد برخورد کرد که بهره ی تبلیغاتی داشت. آقای احمدی نژاد می خواهید منکر شوید که به اسم اصل ۴۴ و خصوصی سازی مملکت را به مشتی پاسدار و هم باندی خود بخشیده اید؟؟؟ آیا کسی هست که قضیه لاستیک دنای شیراز کارخانه مخابرات راه دور شرکت شیر پگاه و .... نداند؟؟؟؟؟ سرداران سپاه بر همه ی منابع کشور دست انداخته اند. از شرکتهای تاکسیران و سرویس مدارس گرفته تا پستهای مدیرکلی و فرمانداریها و ... حتی ترکیب کاندیداهای مجلس را هم طوری چیدند که اکثریت مجلس ما هم نظامی شد! بله !‌آقای احمدی نژاد !‌امروز دولت شما با هزینه کردن از اسلام و روحانیت مملکت را بازیچه ی مشتی نظامی کرده است ! امروز ایران تبدیل به قتلگاه آرمانهای مردمسالاری دینی خواهانه شده است. شما سعی کردید به مردم بفهمانید که مردمسالاری و دین با هم همخوانی ندارد!‌درست برعکس آقای خاتمی که چهره ی مترقی و مطلوبی از اسلام ارائه کرد. شما آمدید تا پاده کننده تئوری حکومت اسلامی به جای جمهوری اسلامی باشد و اتفاقا شاگرد بزرگوار آقای مصباح چه خوب در این کار خود موفق بودید !
آقای احمدی نژاد من کاری به نفت بالای یکصد دلار و پتانسیلهای رشد و توسعه کشورم ندارم . من بیزارم از وامهای بلاعوضی که دولت شما جهت بسط حکومت شیعی در عراق و لبنان و سوریه هزینه می کند. منابع کشورم را به کسانی بخشیدید که قاتلان شهیدان سرزمین منند! آقای احمدی نژاد شما با عدم تلاش در جهت یاری فرزندان کشورم جهت تشکیل زندگی یافتن شغل و رفاه و آسایش و آرامش در واقع میل به حذف خود را در آنها رشد دادید . گیرم که در انتخابات توانستید با کمک مسکنهای مقطعی همچون توزیع سیب زمینی ! پرداخت سهام عدالت اندکی مانده به انتهابات و حرکات مردم فریبانه ای چون قرار دادن خود در جبهه ی فقر و کسانی که مردم از آنها دل خوشی ندارند در جبهه ی دارندگی آرای جمعی عدالت جوی و بیزار از فقر را به سوی خود جمع کردید اما با این کار خود بزرگترین ضربه را به نظام زدید . چرا که خودتان می دانید هیچ برنامه ای برای رها کردن آنها از فقر ندارید و با این کار آنها را کاملا از نظامی که به پایش خونها ریخته ایم بیزار خواهید کرد. آقای احمدی نژاد آشنایی داریم که بسیار غنی است . این آشنای ما در طول دوران دولت شما روزبروز بر دارییهای خود افزود و حق هم داشت که مشتاق رای دادن به شما باشد . چون بی برنامگیهای شما زمینه را برای افزایش روزافزون ثروت او مهیا می کرد. ایتفاده از رانت رابطه ریا و ... ابزارهاییست که شما با حضورتان برای امثال ایشان ممکن کردید. در خانه ی این آشنای ما کارگری کار می کند که غرق فقر است و به او هم حق می دهم که به شما رای بدهد .چرا که او شما را منادی عدالت و کم کردن فاصله ی طبقاتی می داند . اما جناب آقای احمدی نژاد !! در آن خانه آشنای ما که فقط یک دختر دارد و هیچ فرزند دیگری ۵ ماشین دارد !! خانه اش نزدیک به هزار متر زیربنا دارد ! در سفره ی نذری اش هزاران دست خوراک درجه یک را بین اغنیا پخش می کند! همه ی دغدغه اش از شوهر ندادن دخترش این است که مبادا به طمع ثروتش به او نزدیک شده باشد و ... اما کارگر خانه شان چون توان خرید شیر خشک نداشته به بچه شیرخواره اش آب نشاسته می داده! پول اجاره خانه ندارد و دائم آواره است! حسرت یک وعده غذای کامل بر دل فرزندانش مانده! هیچ وسیله ی نقلیه ای ندارند ! دختر بزرگش را نمی تواند شوهر دهد چون پول جهیزیه و مخارج دیگر را ندارد و ....! آقای احمدی نژاد عزیز! قطعا رای آشنای پولدار ما با شما خواهد بود چون بهترین تفریحها را در هر گوشه ی دنیا می تواند داشته باشد اما من از دلبستگی آن زن کارگر و اصولا همه ی کارگران فقرا و جنوب شهریها و نیازمندان به شما می هراسم ! چون پرداختن به آرزوها و خواسته های آنها در برنامه شما نیست !‌شما برنامه تان نشر حکومت اسلامی شیعی در بولیوی ونزوولا بحرین سوریه لبنان سومالی سوریه فلسطین و .... هست !‌نه خدمت به فقرای سرزمین من ! بگذریم آقای احمدی نژاد! هر روز حضور شما در این پست به هوای جهانی کردن حکومت اسلامی جمهوری اسلامی را از این کهن بوم و بر دور می کند و من از همین در هراسم ! آقای احمدی نژاد گیرم که چهار سال دیگر رئیس جمهور ماندید آیا فکر می کنید بعد از چهار سال مردمی را که به وسیله بخشنامه و تعطیل کردن ادارات و سازمانها و مدارس به دنبال ماشین خود می دوانید شما را خواهند بخشید؟؟؟؟ از فردای خود بهراسید!
با تشکر - سعید!

ننه قدقد سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.nanehghodghod.blogspot.com

زیبا نوشتی. این روزها کسی جز اینها نمی تونه بنویسه. روزگار غریبیه. راستی وبلاگ پسرمرداد هم مال شماست؟

ننه قدقد سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.nanehghodghod.blogspot.com

اسم نویسنده اون هم مانلی هست و بخش نظراتشو غیرفعال کرده. یه مدت هم نوشته بود goodbye
حالا نمی دونم چی شد که برگشت. اونم وبلاگ خوبیه

مانلی سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:54 ب.ظ

دمادم غمگین تر می شوم...

گلپر چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ق.ظ http://sokhan.persianblog.ir

به امید روزهای روشن

سین بانو پنج‌شنبه 4 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:26 ق.ظ http://sinbanoo.blogfa.com

حال و هوای همه ما اینروزها همین طوریه! کاش می تونستیم با قاطعیت بگیم: اندکی صبر ، سحر نزدیک است...

سین بانو دوشنبه 8 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:35 ق.ظ http://sinbanoo.blogfa.com

همیشه واسه هر پستت فقط یه بار میشه کامنت گذاشت...لااقل واسه من اینجوری هستش. واسه همین نمیشه بلافاصله غلط املایی رو تصحیح کرد. منبا نوشتم به جای منبع. به خدا من بی سواتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ نیستم.!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد