دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

احساسات اسمایلی

دیشب بعد از حدود دو سال،یاهو مسنجرم رو باز کردم و با یه آی دی قدیمی لاگ این کردم.بیشتر آی دی هایی که تو لیستم بودن رو قبلا خودم اسم گذاری کرده بودم اما بعضی از آی دی ها رو دیگه حتی نمی شناختم.تازه در حالی که من تو این آی دی فقط آشناها رو اد کرده بودم.

بعد از چند لحظه یکی بهم پی ام داد.هم اتاقی یکی از دوستان صمیمی دانشگاه که باهاش خاطرات خوبی داشتم.صحبت کردیم و احوال پرسی.بعدش پسر عمه ام (پسر عمه مادرم) اومد که چون همسن مامانمه صداش می زنیم دایی.جالبه که من این دایی ساکن کانادا رو تا حالا ندیدم چون نمی تونه وارد ایران بشه، اما بعد از بوجود اومدن فناوری پدر آمرزیده چت و ای میل این دایی دوست داشتنی وارد زندگیم شد و صمیمیت عمیقی بوجود اومد،جوری که بواسطه تماسهای من و ایشون پدر و مادرم هم وارد معرکه شدن و الان از راه چت و وب کم و میکروفن با هم عالمی دارن!

بعد از اون یکی از دوستام که تازه از هند برگشته و با خودش یه مدرک فوق لیسانس آورده اومد.انقدر خبر گرفتن ازش برام خوشایند بود که ناخودآگاه کلی شاد شدم.

همزمان یک هم دانشکده ای دیگه اومد و کلی خبر آدمهای مختلف و شماره تماس بهم رسوند.

فکر می کنم حدود دو ساعت فقط با یاهو مسنجر سرگرم بودم!

......

شکی در این نیست که وقتی دوستان توی گستره جغرافیایی بزرگی در ایران و جهان پراکنده اند،خبر گرفتن و مصاحبت حتی اگر بشکل خواندن نوشته هاشان باشد خوشایند و دلگرم کننده است،اما همیشه بعد از چنین تماسهایی انگار یک چیزی را گم کرده ای،مثل تشنه ای که آب خورده اما انگار هنوز عطش دارد.

یک جایی توی قلبت مور مور می شود و احساس می کنی چقدر دلت می خواست چشمهای مخاطب را می دیدی و صدای نفسهایش را می شنیدی و خنده هایتان را بجای آن آدمک مسخره واقعا از ته دل با هم سر می دادید...

......

پ.ن:هنوز دنبال خانه مناسبیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
شیما یکشنبه 15 دی‌ماه سال 1387 ساعت 04:51 ب.ظ http://www.glseek.com/box.html

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید.نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.

www.glseek.com/box.html

روزانه های ما دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ب.ظ

راس میگی اون آدمک مسخره....

امیدوارم یه خونه خیلی قشنگتر پیدا کنین.

آرام دوشنبه 16 دی‌ماه سال 1387 ساعت 02:59 ب.ظ http://aaram-helma.persianblog.ir

چه خوب که همین امکانات نصفه نیمه هست برای خبر گرفتن از حال یک دوست که شاید سالهاست ندیدیش .... همین شادی خبر گرفتن از یک عزیز خودش دنیاییه عزیزم ..... ایشالله خونه مناسب هم پیدا می شه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد