دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

باز هم تئاتر

اومدم بگم که متابولیک رو هم دیروز دیدم.کار بسیار متفاوتی است.از ورود ما به سالن گرفته که کارگردان از دم در با بروشور به استقبال آمده بود و قبل از شروع صحبت کرد تا خود تئاتر که تفکر برانگیز و متفاوت بود.

دارم در موردش چیزهایی با کمک خواهرم یاد می گیرم،که این روزها با رشته جدیدش تمام وقتش برای همین مسائله.اگر تونستم جمع و جورش کنم اینجا می نویسم.

.....

شما هیچ کدام تجربه ای برای استفاده مفید از اوقاتی که در ترافیک تلف می کنید ندارید؟ شاید خنده دار به نظر برسه اما اخیرا یکی از مسائلی که ذهنم دائم باهاش کلنجار می ره معضل ترافیک تهرانه.

بزودی دربارش مفصل می نویسم.

.....

برمی گردم.

نظرات 4 + ارسال نظر
تربن جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ب.ظ http://tarbon.blogsky.com

اگه اهل نوشتن باشی و تو فاز کشف‌کردن و فکر کردن، می تونی تا برسی خونه یه اثر رو تو ذهنت پایه ریزی کنی. اما از اون جذابتر فضولی کردن تو کار مردم و سردرآوردن از شخصیتهای توی تاکسی یا اتوبوسه!

گندم خانوم شنبه 27 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.gandomkhanoom.blogspot.com/

کاش در مورد داستان تئاتر کمی توضیح می دادی. متفاوت از چه چیزی بود؟ و اینها...
من که توی اتوبوس یا گزارشات مردمی رو انجام می دم یا چیزی می خونم و یا چشمهامو می بندم و موسیقی گوش می کنم.

آرام دوشنبه 29 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:14 ق.ظ http://aaram-helma.persianblog.ir

خوب باید بگم با این موافقم که شیشه ماشین بالا باشه و موسیقی مورد علاقه م رو گوش کنم . بهترین راهه برای کم کردن تنش ، اون هم تو ترافیک .خوب و خوش باشی عزیزدلم .

مریم سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 02:45 ب.ظ http://www.didareman.blogfa.com

سلام عزیزم
من توی ترافیک کنترل ضبطم توی دستمه و سعی میکنم آهنگهایی که دوست دارم گوش کنم
سعی میکنم خیلی هم خودم را ناراحت نکنم که یه ... همینجوری میاد جلو و به زور میخواد راه بگیره و دائم چپ و راست میکنه
مواظب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد