دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

افسون شادی...

شادی معجزه می کند... وقتی من بی رنگ که نه پرسپولیسی هستم نه استقلالی،با وجود خستگی می روم تا مردم را تماشا کنم.

می روم تا ببینم با وجود تمام سختی ها و فشارها مردم زنده هستند.

شادی معجزه می کند وقتی که قهرمانی یک تیم فوتبال باعث می شود همین مردمی که هر روز  توی ترافیک و کوی و برزن بر سر کوچکترین چیزی دندان بهم نشان می دهند و فحش نثار هم می کنند بهم لبخند بزنند.

من عصر امروز این لبخندها را دیدم..تعدادی هم نثار خودم شده!..باور کنید!

من امروز عصر ، با شنیدن صدای آواز جوانان هم وطنم که می خواندند" امشب شب عروسیه...مبارکه مبارکه " خندیدم و لذت بردم.

من امروز عصر تفاوت حرکت خود جوش و فرمایشی را لمس کردم.

من به عنوان یک زن اگرچه هم جنسان خودم را در مرکز این جشن ندیدم اما مثل بقیه آنها از کمی دورتر نگاه کردم و شاد شدم...مثل بقیه رویای روزی را در سر پروراندم که این ملت شادند...همگی با هر جنس و مذهب و زبان.

 

نظرات 11 + ارسال نظر
مریسام یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:18 ق.ظ http://mhgm.persianblog.ir

قهرمانی پرسپولیس مبارک

هلن یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:37 ق.ظ

به امید اون روز

مدی یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ق.ظ http://hmdvamd.persianblog.ir/

منم دیروز این شادی رو حس کردم

نونوش یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:20 ق.ظ

مثل همیشه .ما در حاشیه !!!

رامونا خانوم یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ق.ظ http://mamool.persianblog.ir

واقعن هم جای تعجب داره که مردم با اینهمه مشکلات و سختی٬ هنوز با این چیزهای کوچیک شاد می‌شن و جشن می گیرن. معلومه هنوز هم جای امیدواری هست.

بلفی یکشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:17 ب.ظ

اگه این شادیهای کوچیک هم نبود...

آزاده دوشنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:18 ب.ظ http://azade601.blogfa.com

چقدر خوبه که ما این دلخوشیهای کوچیک داریم وگرنه چی کار می کردیم

نازنین سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:51 ق.ظ http://adatmikonimm.blogfa.com/

برد پرسپولیس که اینهمه را خوشحال کرد مبارک واقعا چقدر طرفدار پرپولیسی داریم .در ضمن این روزای پر از فشار کاری را ارزو میکنم با همین انگیزه که داری پیش بری//خرید اون عضو جدید که خیلی مهربونه مبارک

گلی روزانه های ما سه‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:00 ب.ظ

من یه زمانی آبی بودم اما الان بیرنگم!
از شادی مردم خوشحال میشم!
یه بار داشتم می رفتم خونه گلفروشی محل یه ماشین عروس درست کرده بود و داماد داشت برای فیلمبردار نقش بازی می کرد.... بچه بود بیشتر از ۲۳ سال نمی تونست داشته باشه....شادی از حرکاتش و صورتش می ریخت....ناخودآگاه بهش لبخند زدم.... تا دم در یه جورایی خوشحال بودم. چرا دیدن یک آدم خوشحال در مملکت ما خیلی به ندرت رخ میده؟

گلابی چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 11:00 ق.ظ

بله کاشکی این مردم اینقدر شعور داشتند که همیشه لبخند بر لب داشته باشن تا دوباره از فردا شروع نکنن بهمدیگر فحش و ناسزا و تهمت و حسادت کنن - رانندگی با میدان جنگ یکی میدونن بعد زود بهشون برمیخوره وای فلان فیلم چرا درست کردن بر خلاف ........مردمان این مملکت تشخیص و فرهنگ هیچی رو ندارن ......به همین خاطر همیشه پس میریم.

سین بانو چهارشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 12:28 ب.ظ http://sinbanoo.blogfa.com

سلام دوست جونم مرسی از تبریکت.
منم مث تو بی رنگ بی رنگم ولی کیه که شادی مردم رو ببینه و به وجد نیاد؟
آخ خ خ خ خ خ خ خ خ. خوش به حالت ت ت ت ت ت ت ت . تو هم صاحب ماشین ظرفشویی شدی؟ مبارکه. اگه ازش راضی هستی مارک و مدلش رو معرفی کن.
مادر شوهر جونم زیمنس اتوماتیک با تکمه های مخفی داره . خیلی ازش راضی هستیم ولی شخصا ترجیح می دم یه مدل متفاوت بخرم.... الهی که قسمت شه....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد