دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

می ترسم از ...

این روزها سرم بشدت شلوغ شده.دارم کارهای عقب افتاده یه موسسه رو در واقع تنها انجام میدم.البته تو بخش کاری خودم مدیر و مشاور دارم ،اما عملا 99% کارها رو خودم دارم تموم می کنم.تجربه کاری گرانقدریه ،ایوب می گه داری کار گل می کنی تا کاردان بشی! امیدوارم یه روزی من تو جایگاه خوش مدیر و مشاورم باشم!

...

الان داشتم کتاب می خوندم.داشتم فکر می کردم یه وقتایی بود که موقع داستان خوندن کم سن تر از قهرمانها بودم.الان داستانهایی هستند که هم سن و سال شخصیت هام و گاهی بیشتر.

از فکر اینکه روزی مسن تر از اکثریت شخصیت های داستان ها و فیلم ها باشم وحشت کردم!

...

یه برنامه خاصی داره برای تابستان امسال مون داره  پیش میاد که ذهنمو بخودش مشغول کرده.پذیرفتمش اما همش دارم به جنبه های مختلفش فکر می کنم و دچار استرس می شم.احتمالا یه پست جدا دربارش بزارم.

...

از امروز بنده بخودم تعهد دارم به برنامه رژیم غذایی معمول و منطقی ام برگردم.من از سال گذشته تا حالا حدود 14 کیلو وزن کم کردم اما الان با بی توجهی هام 2 کیلوش برگشته.اینجا هم می گم که یادم بمونه.از دوشنبه می رم ورزش تو یه سالن نزدیک شرکت.

...

ایوب یه گلدون گل خیلی زیبا خریده.انقدر خوشگله که جفتمون عاشقشیم.امیدوارم سالم و تازه بمونه و به سرنوشت گلدون گل های قبلی دچار نشه.

...

یه عضو تازه از هفته پیش به خونمون اضافه شده.اگه گفتید کی؟ سگ؟ گربه؟ نی نی؟! نه بابا! یه دستگاه ماشین ظرفشویی که از همه اونا مهم تر و مفید تره!!;)

...

می گم این مثل ژیان ماشین نمی شه،باجناق فامیل نمی شه گاهی خیلی درسته ها!

...

دفعه بعد می خوام مفصل راجع به همکارام بنویسم.منتظرم باشید!

..........

پ.ن مهم!: باران خانوم تولدت مبارک! الهی صد ساله ، بلکه بیشتر ساله بشی!:-*

نظرات 7 + ارسال نظر
مریسام شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:09 ق.ظ http://mhgm.persianblog.ir

مانلی جون خریدهات مبارک.
موفق و موید باشی و خسته هم نباشی

مریم شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:27 ق.ظ http://www.didareman.blogfa.com

مانلی جون مبارکه. خیلی خوبه. هم مصرف آبش کمه و هم تمیز و نظیف :-)

من هر وقت نیت میکنم ماشین ظرفشویی بخرم، همسر جان میگه نه، من هوو نمیخوام !!!!!!!!!!!
فکر کن !!!!!!!!!!
هوو نمیخواد

آزاده شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:55 ق.ظ http://azade601.blogfa.com

سلام مانلی عزیز
ممنون که به من سر زدی
منم دوست دارم زمانو متوقف کنم و تو همین سن بمونم.
ماشین ظرفشوئی هم خیلی خوبه .مخصوصا وقتی آدم مهمون داره.و خیلی کاربردیه برای خانم های شاغل.
مبارکت باشه عزیزم

آزاده شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:56 ق.ظ http://azade601.blogfa.com

راستی من با اجازه لینکت می کنم!

باران شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:36 ق.ظ http://www.koobeh.persianblog.ir

مرسیییییییییییییی دوست مهربونم. خییییییییییییییلی خوشحالم کردی.
در مورد کارت هم خیلی خوبه که داری یه کار مهمو انجام میدی مطمینم خیلی زود تر از اونی که فکرشو بکنی به مراحل بالا می رسی تو کارت.
ماشین جدید هم مبارک. خلاصی از پروسه گند ظرف شستن واقعا تبریک داره.
در مورد قهرمان داستانها خیلی جالبه چون منم دقیقا بهش فکر کرده بودم. آره وحشت انگیزه...

ماریا شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:10 ب.ظ http://maryaha.persianblog.ir/

خیلی ممنون از شماره تماسی که بهم دادی مانلی عزیز.
در ضمن می خواستم بگم همسر من میگه من فکر می کنم تنها عضو فعال خونواده ما همین ماشین ظرفشوییه!!!!

پگاه شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:40 ب.ظ http://bamdadesadegh.blogspot.com

امیدوارم تو کارت موفق بشی
در مورد تابستان همیشه همینطوره منم اتفاق نه اتفاق هایی داره تابستون امسالم را پوشش میده که استرس دارم.
رژیم غذایی ات چیه؟ من اگه 2 کیلو کم کنم دیگه میشم استخون بیا جابه جا کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد