دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

یک ظرف پر میوه یک باغ پر گل!

انقدر اینجا رو آپدیت نکردم که نمی دونم هنوز کسی به اینجا سر می زنه یا نه؟!

روزهای شروع کارم،و هماهنگ کردن کارهای خونه و بقیه چیزها باعث شده وقتم خیلی کم بشه.در ضمن متاسفانه تو محل کارم اینترنت ندارم که بتونم از اونجا به وبلاگها و سایتها سر بزنم.البته اینترنت دارند اما می گن بخش شما کارش حساسه و کامپیوترهاش نباید هیچ ورودی و خروجی ای داشته باشن!

اوضاع کارم داره کم کمک مرتب می شه.البته هنوز رسما کارم شروع نشده و مشغول یادگیری نرم افزار مربوطه ام ،اما حس می کنم اوضاع رو به مرتب شدنه و استرسم داره کم می شه.

همکارام هم اکثرا آقا هستند و خوشبختانه محترم.دوتا خانوم همکار هم دارم که خانم های خوبی به نظر میان.

توی خونه هم زندگی در جریانه و شب ها کنار همسرم آرامش خوبی دارم.مخصوصا که ایوب بچه خوبیه و وقتی ازش کمک بخوام نه نمی گه.البته بدون درخواست و داوطلبانه وارد عمل نمی شه اما همین که به ندای من لبیک می گه خودش کلی غنیمته!

سعی می کنم بیام و هرچه زودتر از روزهام و ماجراهای تازه و همیشگی ام بگم.

.....

نمی دونم در مورد "جشنواره لاله ها" یا همون باغ لاله گچسر شنیدید یا نه؟

اگه نه بدونید که یه باغ پر از انواع گل لاله خیلی زیباست که از 10 تا 17 اردی بهشت بازدیدش برای عموم آزاده.

مکانش هم کیلومتر 60 جاده چالوسه.

ما دیروز جمعه با اینکه بخاطر شلوغی و ترافیک خیلی تو راه اذیت شدیم اما باغ اونقدر زیبا بود که همگی باتفاق گفتیم ارزششو داشت.شما هم اگه وقتشو دارید از دستش ندید.

پ.ن: چند تا عکس از باغ و گلفروشیها: 1 ، 2 ، 3 ، 4 ، 5

نظرات 5 + ارسال نظر
مریسام یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:16 ق.ظ http://mhgm.persianblog.ir

خوشحالم که همه چیز خوب پیش میره. مطمئم که در کارت پیشرفت خواهی کرد.
موفق باشی عزیزم و استرس رو هم در مورد کارت از خودت دور کن

باران یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:06 ق.ظ http://www.koobeh.persianblog.ir

عکسها خیلی قشنگ بود. دستت درد نکنه. کارت هم روز بروز بهتر میشه عزیزم

گلی روزانه های ما دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ب.ظ

وااااااااااااای چه مناظری!
همکار خوب یه نعمته....استراتژی من اینه که با یه همکار نباید خیلی صمیمی بود!

نازنین سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:32 ق.ظ http://adatmikonimm.blogfa.com/

سلام خوشحالم که استرست کم شده من هم همیشه ابتدا استرس خاصی دارم ..

مریم شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:20 ب.ظ http://www.didareman.blogfa.com

سلام عزیزم
خیلی برات خوشحال شدم. خیلی خوبه که آدم توی محیط کارش استرس نداشته باشه و همکاراش آدم باشن. همکارهای من که همه موجودات سیاستمدار آب زیر کاه هستن که اکثراً قلق رئیس بچمون دستشون الا من
امیدوارم همیشه شاد باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد