دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

این روزهای رفته و آمده...

بیشتر از یک هفته است میام.بلاگ اسکای رو باز می کنم و نگاش می کنم و می رم.نمی دونم حس نوشتنم نبود که نبود!

.....

من بر خلاف پارسال که چون تازه خونه و زندگیمون رو برقرار کرده بودیم همه چی تو سال نو برق می زد یه برنامه خونه تکونی مفصل دارم.شستن پرده ها و اتوشون،ملافه های خودمون و مهمون ها،شیشه ها،دیوارها،مرتب کردن کشوها و کابینت ها،شامپو فرش شور کردن فرش ها و مبل هاو ...

خودم که فکر می کنم چون خونمون کوچولوئه تند و راحت کارها انجام می شه.تا تجربه کردنش چی رو نشون بده!

.....

دلم می خواد عید بریم سفر،اما وقتی به شلوغ شدن شهرهای توریستی فکر می کنم پشیمون می شم.گذشتن تعطیلات در ترافیک و صف چندان خوشایند نیست.

مسافرت خارج از کشور هم بخاطر مشکلات پولیتیک تو برنامه نیست!

.....

تو فکر یه هفت سین زیبا هستم.و اگه اونجور شد که می خوام عکسشو واستون می زارم.باید یه سری خرید براش انجام بدم.

.....

نمی دونم چرا من اصلا  و هیچ وقت نتونستم این ولنتاین رو جدی بگیرم.ایوب هم همین طور!

.....

خیلی دلم می خواست توی این روزهای شاد و زنده پیش رو یه کم اطرافیان و دوستان رو امیدوارتر می دیدم، و حس می کردم اون جو نمی شه/نمی شه گذشته و رفته.

دوست دارم ببینم با وجود شرایط نا مناسبی که تو جامعه ساخته شده ما تو مسیری که باید باشیم و انرژی مثبت دادن رو تو مسائل ملی مون،لااقل اون بخش ها ش که متوجه خودمونه یاد بگیریم.

اگه شعاری و بی محتوا بنظر میاد حرفام، معذرت نمی خوام! چون واقعا این آرزو رو دارم.

.....

پیرو بند بالا این پست نیلوفر رو خیلی دوست دارم.

.....

دلم می خواد کارتون پرسپولیس رو ببینم.از داییم فیلم امانت می گیرم معمولا، اما انقدر فیلم ازش گرفتم و هنوز ندادم که روم نمی شه فعلا تقاضای جدید بدم!

.....

من زود بر می گردم.

نظرات 17 + ارسال نظر
گلی روزانه های ما یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:16 ب.ظ

؛حس می کردم اون جو نمی شه/نمی شه گذشته و رفته؛
اینو نفهمیدم!
منم به فکر هفت سین خوشگلم!

گلی جان فشارهای اجتماعی بدجور نسل ما را نا امید کرده.
احساس نا توانی ای رو می گم که بر جوان ها برای موثر بودن و حرکت کردن حاکم شده.

هلن یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:14 ب.ظ

بعضی از بزرگترها هم خیلی انرژی منفی میدن.همش میگن زمان ما ال بود و بل بود.

ساروی کیجا یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:09 ب.ظ

اشرفی اصفهانی - بین میدان پونک و خروجی نیایش - نبش کوچه نوزدهم - ساختمان صدف - طبقه ۳

خیلی سرراسته .

تازه باز شده و خلوته . کارش هم خوب بود . من کار ابرو و کوتاهی و اپیلاسیونشون رو دیدم همه اش خوب بود . قیمت ها هم نرماله . ابرو ۳ و کوپ ۵ .

باران یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:26 ب.ظ http://www.koobeh.persianblog.ir

چه عجب. نوشتی بالاخره. این نوشته ات رو که خوندم نمی دونم چرا یهو انرژی گرفتم

ماریا دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ق.ظ http://www.maryaha.persianblog.ir/

من هر ساله تصمیم یه خونه تکونی حسابی رو میگیرم. اما نمیدونم چرا وقت شروع کردن حسابی تنبل می شم.

باران دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 ق.ظ http://www.koobeh.persianblog.ir

منم خیلی دلم می خواد ببینمت. این هفته سرم شلوغه هر روز تا ۶.۵ شرکتم. ولی به زودی بهت می زنگم قرار بذاریم

نازنین دوشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:05 ق.ظ http://adatmikonimm.blogfa.com/

آی از خونه تکونی گفتی که واقعا سخته من هر سال با اینکه عید خونه نبودم انجام می دادم اما امشال با اینکه خونم به یک تکون ۸ ریشتری نیاز داره و همچنین عید هم مهمون دارم اما حوصله ندارم ای خدا ....در مورد عیدی هم واقعا کادو برای مردا خریدن سخته خانمها کلی اپشن داری از شال روشسری لوازم ارایشو هزار تا چیز دیگه اما اقایون مختصر وسایل بهدئاشتی و ..موفق باشی من می گم البته عطر هیچ وقت قدیمی نیستمی دونی اون بوی عطر مجزاش می کنه

ساروی کیجا سه‌شنبه 30 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 ب.ظ

آره . معماری داخلی و دکوراسیون .

ساروی کیجا چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ق.ظ

نه عزیزم . مشکلی نیست .
معمولا وقتی پسورد رو اشتباه می زنی این پیام رو می ده . دوباره امتحان کن .
اگه پسورد رو عوض کرده ای و یادت رفته بگو دوباره برگردونم به همون قبلی .

گلی روزانه های ما چهارشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ب.ظ

فشار اجتماعی.... راست میگی! متاسفانه....

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:57 ب.ظ

سلام

نقد و بررسی وبلاگ (ساروی کیجا)

از همه دوستان وبلاگی ایشون دعوت به عمل میاد در این نقد صادقانه شرکت کنند

ممنون

http://www.binam-blog.blogfa.com/

گلبول قرمز شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:43 ق.ظ http://www.maghzeostokhan.blogfa.com

سلام
واقعا عید آدم از مسافرت زده می شه.امیدوارم فرصت خوبی برای تمدد اعصاب و مسافرت پیدا کنید.

خاله ریزه یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:27 ق.ظ http://www.sayeyekhorshid.blogfa.com/

سلام...خواستم فقط واسه اینکه بگم به یادت هستم یه گل بزارم که شکلکش نیست اما احساس من که هست.پس

گل گل گل

خوش باشی

گلی روزانه های ما یکشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ق.ظ http://yekgolenaz.blogfa.com/

مرسی مانلی جون نظرت در مورد پست ۱۰۶ وبلاگم خیلی تاثیرگذار بود.ممنونم.

چرتینکوف - مامان کوچیل دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:07 ق.ظ

مرسی از لینکی که گذاشتی. تماس گرفتم و امیدوارم که موثر واقع بشه. اگه نشه هم دستم بجایی بند نیست!!! ناراحتیم از اینه که بجز اجازه نگرفتن برای گذاشتن عکس ٬ مقاله حاوی بار منفی هم هست! بهر حال ممنون. متاسفانه مجبورم پیغامی رو که گذاشتی حذف کنم. بازم تشکر میکنم.

آزاده دوشنبه 6 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:29 ق.ظ http://www.azadehrahimpour.persianblog.ir/

عید تهران خیلی قشنگه. من که هر دفعه عید رفتم مسافرت کوفتم شده.

گ سه‌شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد