دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

واکنش ها

تعطیلی است و دوستم و همسرش پیش ما هستند.دور هم هستیم و خوش می گذره.

سر ناهار داریم صحبت می کنیم که دوستم صحبت از فیلم بادبادک باز می کنه که نمایشش در مدرسه ای آمریکایی باعث شده بچه ها برای درختکاری در افغانستان پول جمع کنن!

متفق القول هستیم که واکنش با توجه به عمق انواع فاجعه در افغانستان خیلی فانتزیه ومسلما برای افغانها بی ثمر...

عصره و متاسفانه نمی دونم از کجا صحبت هامون به مسائل سیاسی کشیده شده...داغ داغ صحبت می کنیم و جاهایی اختلاف نظر داریم تا اشاره می کنم با شکلهای مختلف کشتار بعد از انقلاب که دوستم جواب می ده :خوب هر انقلابی اعدامی و کشته داره...

کمی صدام بلند می شه که گفتنش برای کسانی که درگیر مستقیم نیستند آسونه..

نمی خوام بحث رو ادامه بدم.دوستم نازنینه و دوستیمون هم خوب.دوست ندارم از هم دلخور بشیم.

دلم نمیاد بهش بگم واکنش فانتزی در هر حال فانتزیه وبرای طرف مقابلش نا خوشایند...

...

پ.ن:خیلی دوست دارم یاد بگیرم تو واکنشهام خودم رو جای آدمهای مختلف بزارم و تند قضاوت نکنم.
نظرات 5 + ارسال نظر
هلن یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 ب.ظ

سلام
راستش خیلی سخته که هم جای خودت باشی و هم خودت رو بذاری جای دیگرون.اینطوری اختلاف سلیقه ها از بین میره و همینطور قضاوتهای نادرست.

هلن جون منظور من این نیست که همه هم سلیقه باشن و اختلاف نظر نباشه..
اون جوری که دنیا خیلی بی مزه می شه.
منظورم اینه که قبل از قضاوت بقیه چندلحظه خودمون رو جاشون بزاریم و منصفانه تر قضاوتشون کنیم.همین.

گلی روزانه های ما یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 02:15 ب.ظ http://yekgolenaz.blogfa.com/

راست میگه!هر انقلابی کشته داره!اصلا هر انقلابی بانیانش را می بلعد!
این که میگی خیلی خوبه که بتونی خودت رو بذاری جای مخاطبت و نظر بدی.عالیه.غیر ممکن هم نیست....

منم می دونم و اونقدر خوندم که بفهمم انقلاب ها هزینه دارند و کسانی قربانی/شهید یا هر چیز دیگه ای می شن.
اما گفتنش برای ما آسونه اما برای اون اشخاص و اطرافیانشون یعنی سیاهی و درد یک عمر زندگی.
مثل اینکه من و شما براحتی به یه مادر شهید یا بچه اش بگیم خوب بله!هر جنگی کشته دارد!
مسلما بد بهمون واکنش نشون می ده دیگه!

داریوش چهادولی-دف یکشنبه 30 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.dafokozeh.blogfa.com

سلام.خوشحال می شوم سری به ما بزنید

قاصدک دوشنبه 1 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ب.ظ http://www.shirazek.blogra.com

سلام
بازی رو که هنوز شرکت نکردی.به روزم(بوس)

باران شنبه 6 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ب.ظ http://www.koobeh.persianblog.ir

سلام. من برگشتم. کاملا باهات موافقم منم خیلی دلم می خواد کلا قبل از قضاوت کردن خودمو جای دیگران بذارم. ولی کار سختیه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد