دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

یک هفته با افرا...

توی این روزهای سرد چکار می کنید؟

خوب و خوشید؟

من هم غمگین بودم،هم شاد و هم معمولی.

یکشنبه گذشته در اولین روزهای شروع برف و سرما تئاتر افرا کار بهرام بیضایی و هنرنمایی بازیگرانی مثل مرضیه برومند،مژده شمسایی،حسن پور شیرازی و ...رو دیدم،در نتیجه یک هفته است با این قصه و صحنه هایی که تو ذهنم حک شده زندگی می کنم.

تا 18 بهمن فرصت دارید...از دست ندید!

پ.ن1:مصاحبه با بهرام بیضایی درباره این نمایشنامه و چند تا نقد از "افرا یا روز می آید" : 1 و 2

پ.ن2:بر می گردم بزودی.

نظرات 3 + ارسال نظر
باران یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ب.ظ http://www.koobeh.persianblog.ir

هنوز نرفتم ولی قراره بریم. دلم آب شد. راستی شرکت می ری؟

هلن یکشنبه 23 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:44 ب.ظ

سعی می کنم برم ببینم.یه سوال:باید از قبل بلیط رزرو کنیم یا نه ؟

آزاده پنج‌شنبه 27 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:18 ب.ظ http://www.azadehrahimpour.persianblog.ir/

یخ زدم. مردم. تموم نمیشه این سرما؟؟ :(
من هم میخوام برم. منتظرم یه کم هوا روی خوش بهم نشون بده!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد