دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

یه روز تعطیل...

خوب من همچنان می رم به اون شرکت برای کار آموزی.بد نیست.چند تا نکته مهم یاد گرفتم این مدت و همین طور امتحان پایانی دوره دوم کلاسم رو هم دادم.یه سری کتاب هم تهیه کردم و دارم معلوماتمو زیاد می کنم.

..........

همین چند روز آینده باید با صاحبخونه محترم مذاکره کنیم و ببینیم آیا به توافق می رسیم که قرار داد رو تمدید کنیم یا نه.خیلی دوست دارم همینجا بمونیم.هم خونه و هم محل رو دوست دارم،تازه دلم برای وسایل خونه هم می سوزه که توی اسباب کشی معمولا لطمه می بینن.به دلم افتاده موندنی هستیم...تا چی پیش بیاد.

..........

از سه شنبه گذشته تا دیشب بابا اومده بود و پیشمون بود.کنارش خوش گذشت.دیروز هم براش غذای محبوبشو که کله پاچه است پختم.خیلی خوب شده بود.هرچند می دونم مامان بعدا دوتامون رو دعوا می کنه که این غذا برای بابا بده ولی به اون دور هم بودن و از غذا لذت بردن می ارزید.

مامان بزرگم هم که برای دیدن داییم رفته بود خارج اومد.کلی فیلم ازش برامون آورده،دیدنش خیلی لطف داشت.

..........

امروز روزی بود که شرکت نرفتم.کارهای دیگه ای رو سروسامون می دادن، و کار بنده تعطیل بود.خودم امروز رو هم بهش اضافه کردم(البته با هماهنگی) و موندم تا کارهای خونه رو برای روزهای آینده سرو سامون بدم.

ذوق کردم که برم سراغ شیرینی پزی و اینا رو پختم.واقعا بهم افتخار نمی کنین؟! جان من؟باور کنین خیلی خوشمزه ان!و تازه توش روغن کلزا داره بجای کره و مخمر بجای بکینگ پودر...سالم و بهداشتی!

..........

خبر خوب اینکه هفته پیش بالاخره امتحان رانندگی رو قبول شدم...در چهارمین بار!

..........

نمی دونم این سبک نوشتنم خوبه یانه.من قبلا هم وبلاگ داشتم و جورهای مختلف نوشتم.اما این سبک یه جور ثبت برای آینده خودم و گاهی درددله که نیاز دارم.برای خودم خوبه اما مخاطبان احتمالی..نمی دونم!

نظرات 7 + ارسال نظر
باران شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:06 ب.ظ http://www.koobeh.persianblog.ir

مرسی عزیزم که بهم جواب دادی. در ضمن من که از نوشتنت راضی ام. و یه چیز دیگه اینکه خیلی کارت درسته که کله پاچه می پزی. من که عاشق کله پاچه ام ولی فقط خوردنش.

کورال شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:12 ب.ظ

خوش میگذره پس...
می بینم که جا افتادی ...
موفق باشی..

علی اکبر شنبه 10 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:46 ب.ظ http://www.hamshahrijavan.blogsky.com

سلام
همچی خوبه برای ما هم جالبه ...
موفق باشی

کفشدوزک یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:03 ب.ظ http://kafshduzakk.blogfa.com

بابا آشپز!! قیافشون که خیلی اشتها برانگیز بود...خوش به حال آقای ایوب! من که از این هنر ها ندارم!

خاله ریزه یکشنبه 11 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:32 ب.ظ http://sayeyekhorshid.blogfa.com

سلام مانلی جونی.چطوری خانوم؟
آفرین به این دستپختت!کاش میشد برم تو مونیتور.من خیلییییییییییییییی کیک و شیرینی دوس دارم.
بوس

یه عالمه تبریک میگممممممممممممممم که امتحان رانندگی قبول شدی

ماماچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچچ

گلی دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:21 ب.ظ http://yekgolenaz.blogfa.com/

آفرین خانم آشپز
آفرین خانم راننده
آفرین خانم نویسنده
آفرین خانم کارآموز!
خلاصه که کلی آفرین!

هلن دوشنبه 12 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:41 ب.ظ http://www.helen1.persianblog.ir/

سلام
قبول شدنت تو امتحان رانندگی مبارک باشه.سبکت هم به نظر من خوبه.من کلا اینجور سبکها رو خیلی می پسندم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد