دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

یه روسری سرمه ای از جهان گرفتم!!

نمی دونم چند وقت پیش تکرار مجدد اون برنامه معروف "راز" رو دیدین یا نه؟ من برای بار سوم دیدم. و الان دارم سعی می کنم به چیزهایی که گفت عمل کنم.اینکه اون چیزی رو که می خوایم دربارش فکر کنیم،نه اونی که نمی خوایم.(و جلوی منفی بافی رو گرفتن.)

و همین طور رویا پردازی در مورد خواسته هامون.

می خوام یه چیزی تعریف کنم در این باره..شاید خنده دار به نظر بیاد .چند وقت پیش داشتم فکر می کردم چه خوبه برم یه روسری نخی سرمه ای از اینا که حاشیه شون نقشهای اسلیمی داره بخرم.چند لحظه تصور کردم پوشیدمش وبا مانتو سرمه ای ام ست کردم.

حدس بزنین چی شد:چند روز بعد، یه دونه از همون روسری با همون رنگ از مادرشوهرم،و یکی از زن داییم کادو گرفتم!!

خلاصه اگه جناب کائنات اینجوری جواب همه خواسته هامونو بده خیلی توپ می شه،نه؟

به ذهنم رسید که فکر خریدن یه روسری نخی ساده با هیچ مانع خودساخته ای تو ذهنم متوقف نشد.خیلی پیش پا افتاده و عادی بود برام.شاید خواسته های مهمتر و بزرگتر رو به این دلیل زود دریافت نمی کنیم که براش مانع ذهنی می سازیم.

..........

نمی دونم چرا خونه ما انقدر زود بهم ریخته و نا مرتب می شه.من خیلی سعی می کنم مرتب نگه اش دارم،ولی بعد از شام عملا همه چی از کنترلم خارج می شه.چون هم خودم و هم ایوب از نا مرتبی عصبی می شیم نمی دونم باید چیکار کنم!

..........

چند جا مصاحبه کاری دادم و منتظر نتیجه هستم.زیاد به این موارد امیدی ندارم و دارم سعی می کنم نقاط ضعفمو که تو مصاحبه ها شناختمش بر طرف کنم.این نکته مثبت بزرگیه که مصاحبه ها یادم دادن.

..........

زبان انگلیسی رو دوست دارم.می شه گفت کلا یاد گرفتن زبانهای خارجی برام کار مفرحیه.(البته بجز عربی).این چند وقته متوجه شدم که تلاشهام داره نتیجه می ده و دارم یاد می گیرم انگلیسی فکر کنم.خیلی ذوق زده می شم وقتی این اتفاق می افته.

..........

در این  چند روزه،یه شب فیلم "زندگی دیگران" رو دیدیم.خیلی ازش خوشم اومد.خیلی از فضاهایی که در فیلم هست برای ما ایرانیها ملموسه ،علاوه بر اینکه داستان فیلم هم خیلی روون و گیرا پیش میره.(درباره این فیلم.)

..........

بزودی میام.

نظرات 9 + ارسال نظر
باران سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:13 ب.ظ http://www.koobeh.persianblog.ir

امیدوارم زود تر کا خیلی خوبی برات پیدا بشه. که حتما میشه و مثل من تو دردسر انتخاب بیفتی. در مورد بهم ریختگی خونه باید بگم منم همین مشکلو دارم. همش به خودم و اون تذکر میدم. به صورت مقطعی حل میشه و دراز مدت نه.

هلن سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:31 ب.ظ http://helen1.persianblog.ir/

سلام
من به این مسئله راز و کائنات صد در صد عقیده دارم و بارها برام پیش اومده و چیزی رو که خواستم برام فراهم شده.
من هم همین مشکل شلوغی رو دارم و فکر میکنم که یکی از علتاش کوچیکی خونمون باشه.

نازنین سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 03:42 ب.ظ http://adatmikonimm.blogfa.com/

سلام
می دونی منم یک چیزایی اعتقاد دارم اما واقعا این اتاق برا افتاد میگم یک ارزوی بزرگتر هم بکن ببینیم چی میشه؟؟حتما میشه!!!موفق باشی

کورال سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:19 ب.ظ http://carpediem.blogfa.com

از کائنات کمک بخواه...

نیلوفر چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:35 ق.ظ

عزیزم درباره سوالی که کرده بودی باید بگم که من یه موقعی عضو جمعیت زنان مبارزه با آلودگی محیط زیست بودم. الان یکی دو سالی هست ازشون خبری ندارم ولی فکر کنم اگه به این سایت بری و براشون پیغام بذاری بهت بگن چطوری بتونی عضو بشی:http://www.wsaep.blogfa.com/
اینا یک تشکل خیلی قدیمی محیط زیستی هستن که رئیسشون خانم محلقا ملاح هستش (خیلی معروفه توی فعالیت های محیط زیستی و زن خیلی پیر و البته نازنینیه) دلیل اینکه من دیگه باهاشون همکاری نمی کنم اصلش اینه که من خودم شغلم اصولا دو ساله که در زمینه محیط هم زیست هستش! من برای محیط زیست مشاوره انجام می دهم٬ دستگاههای مونیتورینگ آلاینده های هوا و آب طراحی می کنیم و نصب و راه اندازی می کنیم و خلاصه هی به صنایع گیر می دیم و ...! یه جورایی اینقدر کار روزانه ام درباره محیط زیسته که دیگه فرصت ندارم اونجا سر بزنم و این البته خوب نیست. کار خانم ملاح اینا بیشتر کار فرهنگی و آموزشیه که البته خیلی خوبه(گرچه به علت قدیمی بودن جمعیت یه مقدار کارهاشون همیشه به روز نیست مثلا با اینهمه قدمت سایت درست و حسابی ندارن و ...) ولی همیشه عاشق نیروهای جوونن. کلی هم شعبه توی ایران دارن ... یه مجله هم منتشر می کنن به اسم فریاد زمین که بامزه است! اگه نتونستی باهاشون تماس بگیری بهم بگو من به خانم ملاح یا خانم احمدزاده(یکی دیگه از مهمترین اعضا جمعیت) زنگ بزنم بپرسم الان جلساتشون کجاست(معمولا خونه خانم ملاح بود که توی فرشته است.

کفشدوزک چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:46 ب.ظ http://kafshduzakk.blogfa.com

فیلم راز و ندیدم...دوست دارم ببینم...در مورد خونه هم خیلی حساسیت نشون نده...درست می شه...زمان می خواد..

ماه رقصان چهارشنبه 23 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ب.ظ http://malimirzaee.persianblog.ir

چه خوشم اومد از این پستت! منم هر بار فیلم راز رو می بینم دچار این احساسات خوب می شم! روسری سورمه ای ات مبارک و امیدوارم هدیه های دیگه ای هم از کائنات بگیری!

خاله ریزه شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:19 ب.ظ http://sayeyekhorshid.blogfa.com

سلام...

خوندن کتابشم خیلی اثر داره...خصوصا اینکه همیشم در دسترست هس و میتونی زیاد بهش مراجعه کنی...با داشتن کتابش راحت تر میتونی مطالب گفته شده رو تو زندگیت جاری کنی...
نزدیک ۱۱ تا ترجمه ازین کتاب هست.اگه خواستی بخری ترجمه ی نفیسه معتکف بهتر از بقیس و همینطور طراحی صفحاتش عین نسخه ی اصلیشه...

من هر چقدرم اتاقمو مرتب میکنم در عرض چن ساعت بر میگرده به حالت اول.دندون

تو کار و زندگی و زبان یاد گرفتن موفق باشی خانومی...

بهم سر بزنی خوشحال میشم...بوس بوس بوس

استیشن چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:27 ق.ظ http://istgaheparastari.blogfa.com/

سلام وبلاگ خوبی دارید.ومطلب جالبی گذاشته اید .موفق باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد