دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

من نه می گویم!

این چند روزه نبودم، بخاطر اینکه اکانت روزانه ندارم و نمی خوام بخرم تا اعتیادم به اینترنت تموم بشه! و یه کمی تو پول تلفن صرفه جویی کنم.آخه از چهل و دوهزار تومن قبض آخر بیست هزار تومنش داخل شهری بود...!

دیروز بخاطر یه پیشنهاد کار که فکر می کردم خوب باشه یه مسیر طولانی رو با تاکسی و مترو رفتم.

اما کاری که توضیح دادن به دم ننشست و قبول نکردم.خورده بود تو ذوقم و تصمیم گرفتم پیاده یه مسیری رو بیام.

مغازه ها رو نگاه می کردم و فکر می کردم.تو این فکر بودم که بیام خونه و یه تمیزی حسابی و تو دل برو انجام بدم...

به ذهنم اومد بعد مدتها یه ته چین خوشمزه برای ایوب درست کنم.از جلوی دنیس تریکو رد می شدم که به سرم زد برم تو.یه ژاکتی رو نگاه کردم.ساده بود و بافت و جنس معمولی داشت بهرحال قیمتش برای اونچه که بود زیاد به نظرمیومد، اما مگه این خانوم فروشنده ول کن بود...می خواست هر طور شده من اون ژاکت رو بخرم.منم تو یه فرصت که حواسش به یه مشتری دیگه جلب شد در رفتم.

امروز ظهر توی تلویزیون یه برنامه از بهروز بقایی داشت پخش میشد.می گفت ما باید مهارت "نه" گفتن رو یاد بگیریم و به بچه هامونم یاد بدیم.

نمی تونین تصور کنین چند مورد یادم اومد که دلم می خواسته به کسی یا تقاضایی نه بگم و از روی رو دربایستی نگفتم.(همین طور صحنه نگاه کردن ژاکت که نمی تونستم راحت بگم نمی خوام بخرم و بهانه های بنی اسرائیلی می آوردم.)

با خودم تصمیم گرفتم رو بخش نه گوی وجودم کار کنم.باید بتونم به خودم فکر کنم و خواسته ها و اولویتهای خودمو در نظر بگیرم.مگه نه؟

توی موارد اندکی که پیش اومده نه به تقاضایی بگم ، بعدش دچار عذاب وجدان شدم، در حالی که می تونستم بخودم حق بدم که گاهی چیزی رو بخاطر خودم نپذیرم.

پ.ن1: امشب فیلم زیبای No End(بی سرانجام) اثر کیشلوفسکی رو دیدیم.خیلی خوشم اومد.

پ.ن2: دیشب نا خونده پنج نفر دیگه به خورنده های ته چینم اضافه شد.خوب شده بود...یا همه مودبانه اینطور گفتن.کاش همه کارهای خونه مثل آشپزی مفرح بود برام که انقدر برای انجام دادنشون عذاب نکشم.

پ.ن3: دلم می خواد به یه سفر دور و خوش برم...

پ.ن4: اگه زودتر برم سر کار عالی می شه...دو سه نوع مشکلو برام حل می کنه!

نظرات 8 + ارسال نظر
ورود 13- ممنوع/شرکت در جایزه 800دلاری سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:16 ق.ظ http://www.mamno-13.blogsky.com

وبلاگت بسیارجالب ومفید بود شما هم به ما سربزنید اگر برایتان ممکن میباشد وبلاگهای من را در لینکستان خود قرار دهید تا زیر سایه شما نسیمی به ما بوزد و بازدیدکنندگان شما گوشه چشمی به وبلاگ ما داشته باشند پیروز باشید به امید روزی که وبلاگهای من باعث شادی و امید شما دوست عزیز شود=>


http://www.dvp.mihanblog.com
گنج7دریا
http://www.mamno-13.blogsky.com
ورود 13- ممنوع/شرکت درجایزه800دلاری

کورال سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:31 ق.ظ http://carpediem.blogfa.com

امیدوارم زودتر یه کار دلخواه پیدا کنی...

کفشدوزک سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:10 ق.ظ http://kafshduzakk.blogfa.com

من هم ته چین می خوام!!..من بلد نیستم ته چین درست کنم...

سعی می کنم دستورشو خلاصه کنم و تو یه پست بزارم.

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:55 ب.ظ

بلفی-----------
همه باید اینو تمرین کنیم.

رزسفید سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:35 ب.ظ http://www.mywhiterose.blogfa.com

چرا عزیزم پاستیل هم چاق می کنه ولی کمتر از شکلات!
امیدوارم که یک کار خووووووووووووب پیدا کنی.
مواظب خودت باش.بوووووووس

آزاده چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 04:26 ب.ظ

امیدوارم کار دلخواهتو هر چه زودتر پیدا کنی

نیلوفر چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:23 ب.ظ

خواهش میکنم! خوشحالم میشم لینک بدی بهم!

باران شنبه 5 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ب.ظ http://www.koobeh.persianblog.com

ایشالا زودتر پیدا کنی. از آشنایی با وبت هم خوشحالم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد