دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

الان به ذهنم رسید...

به طور خیلی ناگهانی ، تصمیم گرفتیم تعطیلات رو بریم به شهر مامان بابای من.خوب بود.دیدار مامان بابای مهربون و خواهر بلا...

برای ایوب هم مقداری بحث و خنده و شوخی و البته جبران کمبود خواب.

مامان باندازه مصرف یه سال یه خونواده پر جمعیت انواع ترشی بهمون داد.

مامان بزرگم هم با ما برگشت تهران، خونه خودش.

به خونه خودمون خیلی عادت کردم.با وجود اینکه اونجا منبع صفا و محبتیه که از همه سو سرازیر می شه، اما من توش احساس مهمون پیدا کردم و راحتی "خونه خود آدم" رو اینجا دارم دیگه.

..........

21 و 22 مهری که گذشت چهارمین سالگرد اولن دیدارهای ما بود. روزهای قشنگ ، با حس و حال و هوایی که می دونم تا آخر عمر یاد آوریش دلم رو می لرزونه.جریانش هم خیلی مفصله که شاید یه روز اینجا نوشتم.الان که حسش نیست;)

بعد از اون روزهای خوب و بد زیادی داشتیم...اما من همیشه امیدوارم و تلاش می کنم برای بهتر شدن.این خودش خیلی عالیه.

..........

نمی دونم چرا وقتی می خوام مثبت فکر کنم و نیمه پر لیوان رو ببینم فکر می کنم دارم حماقت می کنم.! یکی بیاد منو روشن کنه!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
کفشدوزک دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:20 ب.ظ http://kafshduzakk.blogfa.com

خوش بگذره...درباره اولین دیدارهاتون هم بنویس...من که الان پشیمونم چرا حس و حالم و موقع همون اولین دیدارها ننوشتم ..هر چند یادم نرفته و نمی ره ولی اگه نوشته بودم ...خوندنش الان یه دنیا بود...

کورال سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:46 ق.ظ http://carpediem.blogfa.com

نگاه کردن به نیمه پر هنره...

تندر جمعه 27 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:30 ب.ظ http://www.tondar7j.persianblog.ir/

من که هنوز خودم این حسی و که میگی به این شکلش تجربه نکردم ولی خیلی ها رو دیدم که وقتی ازدواج کردن دیگه بعدش حس مهمون بودن و توی خونه پدریشون دارن

کفشدوزک دوشنبه 30 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 ق.ظ http://kafshduzakk.blogfa.com

تو حالت خوبه؟..خبری ازت نیست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد