دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

راننده می شوم!

امروز برای بار دوم رفتم امتحان رانندگی(شهر) رو دادم.البته بازم رد شدم.:(

 تعداد خطاهام نصف بار اول بود.از اونجایی که می خوام مثبت فکر کنم نتیجه می گیرم دفعه بعد قبولم.

این دفعه سرهنگ مردد بود رد کنه یا قبول...بهم گفت بی دقتی کردی و بخاطر همین بازم بیا امتحان. سوتی بدم این بود که وقتی بهم گفت پارک کن سر یه سه راهی(توی یه کوچه خلوت) پارک کردم.

البته این آرامشی که الان تو کلام من مشاهده می کنید! بعد از دوبار گریه کردن پشت تلفن برای ایوب و مامانم حاصل شده...!!

امروز بعدازظهر باید برم آرایشگاه.عصری هم خونه داییم هستم. یه تعدادی از فامیلا هم اونجان.تعدادیشون اولین بار بعد از عروسیم منو می بینن...وعادت فامیلای ما هم اینه که خیلی به آرایش و لباس  تازه عروسها دقت می کنن...و فکر کنم از روش میزان توجه و علاقه و البته جیب  همسر آدمو می سنجن.

سعی می کنم مرتب و آراسته باشم ، چون خودم  اینو دوست دارم،ولی کار زیادی نمی کنم. مدتیه دارم رو خودم کار می کنم که دیگران نتونن طرز فکرمو در مورد کاری یا چیزی عوض کنن.(یعنی بخاطر دیگران و نظرشون عوض بشم.)

یه بار از یکی از دوستان پدرم چیز جالبی شنیدم.یه دوست داشت براش تعریف می کرد که چون فلان کسک با من اونجوری برخورد کرده منم دفعه بعد که ببینمش چنین می کنم و چنان...دوست پدرم گفت پس اون خیلی آدم قوی ای هست،چون تونست تو رو عوض کنه و اخلاق معمولتو ازت بگیره.

چیزهای خوب رو از بقیه یاد گرفتن خوبه، ولی عوض شدنهای غیر معمول برای خاطر و نظر و واکنش بقیه شامل همین جمله می شه...مگه نه؟

پ.ن1: دیشب فیلم زیبای مرگ و دوشیزه اثر رومن پولانسکی رو دیدیم.خیلی فیلم تکان دهنده ایه...شاید برای ما ها که تو ایران زندگی می کنیم و رویدادهای مشابه دیدیم و شنیدیم.

پ.ن2: ویکی پدیا فارسی واقعا فیلتر شده؟! یا اشکال از آی اس پی منه؟!! ای بابا!

نظرات 5 + ارسال نظر
کفشدوزک یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:53 ب.ظ http://kafshduzakk.blogfa.com

دفعه بعد حتما قبولی..یکی از مهم ترین چیزها تو امتحان رانندگی اینه که هر طور شده نشون بدی کاملا اعتماد به نفس داری ..حتی شده به طور مصنوعی..مثلا با گفتن یکی دو جمله قبل از شروع رانندگی..
توی خانواده ما هم در مورد تازه عروس ها همینه..تازه عروس هم به عروس هایی گفته می شه که بعد از اون ها توی خانواده ازدواجی صورت نگرفته باشه...یعنی باید شانس بیاری که زود خلاص بشی از این معرکه...!!

رها یکشنبه 8 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 07:49 ب.ظ http://www.raharash.blogfa

ایشالا دفعه بعد قبولی مانلی جونم
مرتب و آراسته باش اما نه به خاطر حرف و دید دیگران... اینجوری خیلی خوبه.
راستی از آشنائیت خوشحالم

آزاده دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:35 ق.ظ http://blue-4ever.blogfa.com

سلام خانومی.
از آشناییت خیلی خوشحالم و ممنون بابت کامنتت. برام دعا کن خانومی.
امیدوارم دفعه بعد حتمن قبول شی.
بوووس

کورال دوشنبه 9 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:41 ق.ظ http://carpediem.blogfa.com

دفعه بعد قبولی...

خاله ریزه چهارشنبه 11 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ب.ظ http://sayeyekhorshid.blogfa.com

سلام عزیزم...ممنونم ازینکه بهم سر زدی.اما من آدرس مشاور نخواسته بودم.خانومی میخواست...راستی چقد سخته که اینجا شکلک نداره هاااا
خوشحال میشم اگه بازم بهم سر بزنی و تبادل لینک کنیم...
در مورد اون رسمم به نظر من وحشتناکه که آدم همش زیر ذره بین باشه

امیدوارم هستم دفعه ی بعدی حتما قبول بشی...

منتظرتم...التماس دعا...یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد