دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

دیروز،امروز و فردا هایم

اینجا دفتر یادداشتهای روزانه منه...از خودم و روزهام،غمها و شادی هام اینجا می نویسم.

برای شروع

سلام.اسم من مانلی هست.البته این اسمیه که تو این وبلاگ رو خودم گذاشتم.قبلا هم وبلاگ داشتم،اما کوچ کردم به اینجا چون می خواستم کسی منو نشناسه و راحت بنویسم.

26 ساله هستم و با همسرم تهران زندگی می کنم.همسرم رو اینجا ایوب صدا می کنم که شکسته بسته و تغییر یافته اسم خودشه...

هر کس دلیلی برای نوشتن وبلاگ اونم از نوع روزانه اش داره...اما برای من این دلیل اینه که احتیاج به دوست بخصوص از نوع هم جنس دارم و ندارم!

البته منم مثل همه آدمها دوستایی دارم که باهاشون بیرون می رم و زنگ می زنم و ...ولی کسی که بتونم باهاش راحت صحبت کنم و همه چی رو بگم ندارم.می خوام تو دنیای مجازی هم صحبت آدمهایی بشم که نه من اونا رو می شناسم و نه اونا منو.اینجوری همه چی رو می گم و همه جور چیزی می شنوم.شاید خیلی وقتا از اینجا انرژی بگیرم و چیزهایی هم یاد بگیرم.

سعی می کنم زود به زود آپ کنم.از زندگیم و چیزهایی که در لحظه دغدغه ام می شن می نویسم.

نظرات 2 + ارسال نظر
مسافر دره سبز(مسافر خسته) دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:24 ب.ظ http://mosafer1363.blogfa.com/

سلام. خوش اومدی مانلی جون.منتظر نوشته هات هستم

کورال دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:07 ب.ظ http://carpediem.blogfa.com

سلام
برات آرزوی موفقیت می کنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد